• شماره پشتیبانی واتساپ : 09120312604
  • ایمیل : nosrat_istitute

صفحه اصلی دوره ها ارتباط با ما حساب کاربری

پست الکترونیک

nosrat_istitute@gmail.com

شماره تماس

09120312604

آدرس

بندرعباس-آموزشگاه زبان نصرت

مراحل ثبت سفارش آموزش مورد نظر شما بسیار ساده است و مراحل آن در ادامه آمده است:

    1. ابتدا ثبت نام کنید.
    2. بر روی آموزش مورد نظر خود کلیک کنید.
    3. از طریق دکمه «افزودن به سبد» آموزش مورد نظر خود را به سبد اضافه نمایید.
    4. شما از دو روش می توانید سفارش‌های خود را مشاهده و نسبت به پرداخت هزینه‌های آن اقدام نمایید.
      روش اول: در بالای صفحه آموزش شما، دکمه‌ای با عنوان «نمایش سبد سفارش» وجود دارد که شما می‌توانید در این قسمت آموزش‌های خود را اضافه و یا کم کنید و پس از آن به روز رسانی کنید. در نهایت نیز از طریق دکمه «پرداخت و ثبت سفارش» می‌توانید هزینه مورد نظر را پرداخت کنید.
      روش دوم: می‌توانید تمامی مراحل گفته شده در روش اول را، با کلیک بر روی گزینه «سبد» که در بالای صفحه شما نمایش داده می‌شود، انجام دهید.
    5. لطفا شرایط استفاده از خدمات را مطالعه کنید و سپس گزینه «پرداخت و ثبت سفارش» را بزنید.
    6. پس از انجام مراحل فوق، لینک دانلود آموزش(های) مورد نظرتان در حساب کاربری تان(+) فعال می‌شود.

لطفا لینک‌های دانلود آموزش را دانلود کرده و اکسترکت کنید، سپس برای دسترسی به PDF آموزش، پوشه notes و برای دسترسی به فایل‌های جانبی آموزش، پوشهfiles and codes را بیابید .

شما می‌توانید حجم فایل دانلود شده را با حجم ذکر شده در صفحه لینک‌های دانلود آموزشتان مقایسه کنید.

لطفا یک برنامه جهت خارج سازی فایل از حالت فشرده بر روی گوشی‌تان نصب داشته باشید؛ پیشنهاد می‌شود برای گوشی‌های اندروید از برنامه RAR for Android 5.80 و برای گوشی‌های ios ، از برنامه UNZIP! Pro یا document استفاده کنید. سپس آموزش را با پلی‌هایی مانند POT Palyer یا VLC Player مشاهده کنید.

در این مورد به پیغام خطا دقت کنید و ببینید دقیقاً بر روی کدام بخش پیغام خطا می‌دهد، بر روی هر بخشی که پیغام خطا بدهد به منزله این است که فایل آن بخش خراب است و درست دانلود نشده است و باید مجددا همان بخش را دانلود کنید، توجه داشته باشید لازم نیست تمامی بخش‌ها را دانلود کنید، فقط کافی است همان بخش خراب دوباره دانلود شود.

  • می توانید در کانال تلگرام یا اینستاگرام راست چین ما عضو شوید و تخفیف ها را دریافت کنید. علاوه بر آن، هر هفته در اسلایدر صفحه اصلی، چند قالب یا افزونه منتخب را تخفیف میگذاریم. از دکمه های زیر می توانید برای دسترسی راحت تر استفاده کنید.

 

  • بله، نسخه ی دریافتی شما کاملا مطابق با دموی محصول ارائه خواهد شد. اگر غیر از این باشد، می توانید نگاهی به سوالات مرجوع کردن خرید داشته باشید. همه محصولاتی که در راست چین عرضه می شوند، پیش از انتشار چک و بررسی شده و از هر لحاظ آماده برای کار روی سایت شما هستند.
  • کافی است کد تخفیف را یادداشت یا کپی کنید. پس از انتخاب دکمه ی خرید و دانلود، برروی عبارت “کد تخفیف دارم” کلیک کرده و آن را درج نمایید. با زدن دکمه ی اعمال، در مرحله ی پرداخت هزینه ی محصول با لحاظ نمودن کد شما محاسبه و نمایش داده خواهد شد.
  • گاهی ممکن است هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت موفق نباشد. در این موارد جای نگرانی نیست. معمولاً وجه در حساب های میانی بانک قرار گرفته است و خود بانک پس از 48 ساعت مبلغ را به طور خودکار برگشت می دهد. چنانچه پس از 48 ساعت، وجه به حسابتان بازنگشت، مشکل را از طریق بخش تیکت ها در راست چین مطرح نمایید تا رسیدگی شود.

بله، شما می توانید چنانچه قالب مناسب خود را یافتید، آن را چندین بار برای استفاده بر روی دامنه های مختلف خریداری کنید. برای تخفیف هم کافی است به طراح تیکت بزنید و تا 50 درصد، طبق نظر طراح، تخفیف دریافت کنید

0